Pri servisu viličarjev smo se vse pogosteje srečevali z željami in potrebami strank po kvalitetni generalni – celostni obnovi viličarja ali določenih delov viličarja. Opazili smo da je v Sloveniji barvanje viličarjev praktično v domeni soboslikarjev. Razni trgovski centri, prehrambna industrija, kemijska podjetja, kjer je izgled in urejenost viličarja ključnega pomena , podjetja katera se ukvarjajo z predelavo soli … , skratka za podjetja za katera je urejenost strojnega parka pomembna smo se organizirali in odprli obrat za peskanje . Z to potezo smo se dvignili absolutno nad vso konkurenco saj smo celostno obnovo viličarjev dvignili na višji standard.
Šasija in ostali kovinski deli se vsi peskajo , z tem odstranimo sleherno sled korozije na obdelovancih, tako dobimo maksimalni pregled nad morebitnimi deformacijami. Ko je viličar speskan , se po potrebi z varilnim strojem popravijo prej z prostim očesom skrite deformacije , zvare se ponovno speska. Varimo praktično vse barvne kovine.
Praviloma viličarje kateri so bili peskani čaka dvoslojno barvanje z osnovnimi proti korozijskimi premazi in na koncu še visoko kvalitetna epoksi barva , katera je odporna na praktično vse vremenske , kot tudi mehanske vplive. Seveda pa se odtenek barve prilagaja željam stranke.
Peskamo in barvamo lahko praktično vse kovinske kose v izmeri 4 x 4 metre. Peskamo jeklenke, viličarje in kmetijsko mehanizacijo
TOYOTA NA ZADNJIH DVEH PRIPONKAH JE STARA 12 LET IN TAKOLE IZGLEDA KO PRIDE IZ CELOSTNE OBNOVE.